اینستاگرام برای تجارت شما | Instagram for your business

اینستاگرام برای تجارت شما | اینستاگرام و سئو seo

اینستاگرام برای تجارت شما ( Instagram for your business ) اینستاگرام Instagram دهمین سالگرد تولد خود را جشن گرفت. در طول این دهه ، به یک پلت فرم رسانه های اجتماعی مستقر در سراسر جهان تبدیل شده است. اینستاگرام بستر مناسبی برای تماس و تقویت روابط شما با مخاطبان است. در این پست ، ما توضیح خواهیم داد که چگونه می توانید از Instagram برای تجارت خود استفاده کنید و به شما در راه اندازی حساب خود کمک کنیم!اینستاگرام | Instagram | تجارت در اینستاگرام | تجارت با اینستاگرام | کسب و کار در اینستاگرام

اینستاگرام | Instagram | تجارت در اینستاگرام | تجارت با اینستاگرام | کسب و کار در اینستاگرام

معرفی کوتاه اینستاگراماینستاگرام Instagram 

یک روش ساده ، سرگرم کننده و خلاقانه برای ضبط ، ویرایش و به اشتراک گذاری عکس ها ، فیلم ها و پیام ها با دوستان و خانواده.” این یک توضیح کوتاه توسط خود اینستاگرام است. به عبارت دیگر ، اینستاگرام یک بستر رسانه اجتماعی است که تمرکز زیادی بر به اشتراک گذاری محتوای بصری دارد ، که بیش از یک میلیارد کاربر در سراسر جهان از آن استفاده می کنند. اینستاگرام به شما امکان می دهد به طرق مختلف مخاطبان خود را ارسال کرده و با آنها ارتباط برقرار کنید. با ارسال عکس / فیلم / پیام به خبر ، بلکه همچنین با قالب های دیگر مانند Stories ، IGTV و Shopping. این که از چه ویژگی هایی استفاده می کنید به خود شما بستگی دارد و به شما امکان می دهد تا میزان هزینه اینستاگرام برای شما یا تیم خود را مدیریت کنید.اینستاگرام Instagram 

آیا اینستاگرام بستر مناسب شماست؟

بسیاری از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی در خارج وجود دارد. به همین دلیل مهم است که فکر کنید کدام یک برای کسب و کار شما مناسب هستند. ممکن است وقت و منابع لازم برای تمرکز روی همه آنها را نداشته باشید ، بنابراین با راه اندازی یک استراتژی مناسب در شبکه های اجتماعی شروع کنید. اینستاگرام یک بستر عالی برای مشاغل است که محصولات فیزیکی می فروشند ، که به عنوان بخشی از تجارت اصلی خود عکاسی عالی دارند ، جامعه محور هستند یا رویکرد غیررسمی به مخاطبان خود دارند.

مخاطبان خود را در نظر بگیرید: آیا تعداد قابل توجهی از آنها از اینستاگرام استفاده می کنند؟ اگر پاسخ مثبت است ، به تجارت و محتوای خود فکر کنید. اینستاگرام کاملاً یک پلتفرم غیررسمی است که تمرکز زیادی روی محتوای تصویری دارد. آیا این با نحوه ارتباط شما با مخاطبان مطابقت دارد؟ آیا محتوای بصری کافی دارید (یا امکان ایجاد آن)؟ وقتی عکاس حرفه ای باشید ، این کار آسان خواهد بود ، اما دست کم گرفتن زمان صرف ایجاد محتوای سرگرم کننده و بصری آسان است ، در صورتی که این بخشی از فرآیندهای کسب و کار شما نیست. سعی کنید از تصاویر اصلی در جایی که می توانید استفاده کنید و استفاده از عکس های موجود را محدود کنید.

اینستاگرام | Instagram | تجارت در اینستاگرام | تجارت با اینستاگرام | کسب و کار در اینستاگرام

نمونه هایی از مشاغل با استفاده از اینستاگرام

برای اینکه تصوری از اینکه آیا اینستاگرام بستر مناسب شما است یا خیر ، چند کسب و کار را که از آن استفاده می کنند بررسی خواهیم کرد:

اینستاگرام برای تجارت شما

نایک ( Nike )

همانطور که در تصویر می بینید ، Nike در حال حاضر حدود 122 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد. که دور از انتظار نیست ، زیرا نایک یک مارک مشهور در جهان است که می توانید آن را در مغازه های سراسر کره زمین پیدا کنید. بیشتر مردم به دلیل شهرت خود می دانند که نایک چه چیزی را می فروشد. به همین دلیل است که آنها فقط محتوای متمرکز بر نمایش محصولات خود را ارسال نمی کنند. در عوض ، آنها عکس ها و فیلم هایی را از ورزش و ورزشکاران (پوشیدن محصولات نایک) که تصویر خود را به عنوان یک مارک متمرکز بر ورزش و فعالیت تقویت می کنند ، ارسال می کنند. اما همه این نیست ، همانطور که در حساب آنها مشاهده می کنید. نایک همچنین جامعه ای پیرامون نام تجاری خود ایجاد کرده و تصمیم گرفته است موضع گیری های سیاسی خود را در شبکه های اجتماعی شناخته و تقویت کند تا این جامعه بیشتر تقویت شود. این بدان معناست که هدف اصلی اینستاگرام احتمالاً فروش محصولات نیست بلکه تقویت پیوندی است که با طرفداران خود دارند. که در نهایت منجر به فروش بیشتر در طولانی مدت خواهد شد.

اینستاگرام برای تجارت شما

بن و جری ( Ben & Jerry’s )

نمونه دیگری از مشاغلی که از اینستاگرام استفاده می کند ، بن و جری ، تولید کننده بستنی است. از آخرین پست های آنها ، می بینید که بن و جری بعضی اوقات روی محصولاتشان تمرکز می کنند اما مطالب دیگری را نیز ارسال می کنند. با انتخابات ریاست جمهوری ، آنها مردم را به رأی دادن ترغیب می کنند و حتی راهی سرگرم کننده می یابند تا روز انتخابات را به بستنی خود با “آرامش و قاشق خود را حفظ کنید” پیوند دهند. این به ما نشان می دهد که این برند همچنین بر روی موضوعات روز و احساس جامعه تمرکز دارد ، زیرا بن و جری از پیروان خود می خواهد رأی دهند. علاوه بر این ، بن و جری همچنین از Instagram Stories ، Highlights و دکمه ای استفاده می کند که شما را به فروشگاه آنلاین آنها می برد. بنابراین اگرچه حساب اینستاگرام آنها شباهت هایی با نحوه نزدیک شدن نایک به پیروان خود دارد ، مشخصات بن و جری کمی بیشتر محصول و خرید گرا است. اینستاگرام Instagram 

راه اندازی اینستاگرام برای تجارت خود

اینستاگرام مدت هاست که از اعتبار خود به عنوان یک بستر رسانه های اجتماعی برای نوجوانان پیشی گرفته است. و اگر احساس می کنید اینستاگرام به حضور رسانه های اجتماعی شما کمک خوبی می کند ، وقت آن است که حساب کسب و کار خود را تنظیم کنید! خوشبختانه ، این کار را می توان در چند دقیقه انجام داد: برای راه اندازی حساب خود باید برنامه را از App Store یا Google Play بارگیری کنید. برنامه را باز کنید و روی “ثبت نام” کلیک کنید تا اطلاعات خود را وارد کنید. برای اطلاع دادن به اینستاگرام که این حساب برای تجارت شماست ، به تنظیمات موجود در برنامه بروید. تنظیمات را می توانید در زیر نمادی پیدا کنید که به شکل شخصی در گوشه پایین سمت راست صفحه قرار گرفته و سپس روی منو در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.

در تنظیمات به حساب بروید و روی متن “تغییر به حساب حرفه ای” کلیک کنید. وقتی به حساب کاربری خود روی آوردید ، حتماً اطلاعات مربوط به تجارت خود را به حساب خود اضافه کنید. مانند شماره تلفن ، آدرس ایمیل ، آدرس فیزیکی و ساعات کار شما. خودشه! شما اکنون حساب کاربری رایگان خود را در اینستاگرام ایجاد کرده اید ، بنابراین زمان ارسال پست و جمع آوری برخی از دنبال کنندگان فرا رسیده است. اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید ، به خوراک مشاغل مشابه نگاهی بیندازید تا از آنچه آنها ارسال می کنند ایده بگیرید! اینستاگرام همچنین روش های دیگری برای جلب توجه مخاطبان به محتوای شما ارائه می دهد ، از جمله خرید اینستاگرام یا تبلیغات در اینستاگرام. یا برای موفقیت بیشتر در حساب خود ، به داستان های موفقیت اینستاگرام مراجعه کنید. اینستاگرام Instagram 

خلاق بودن (  Be creative )

اگر نگاهی به حساب های مشابه بیاندازید ممکن است ایده هایی برای پست های اینستاگرام خود ایجاد کنید ، اما ممکن است مدتی طول بکشد تا تعداد دنبال کنندگان خود را افزایش دهید. به همین دلیل است که باید به مردم بگویید که شما یک حساب جدید در اینستاگرام دارید ، به عنوان مثال با گفتن اینکه چه زمانی در فروشگاه شما هستند . قبل از انجام این کار ، سعی کنید چند پست در اینستاگرام خود (یا یک استوری اینستاگرام) داشته باشید تا مطمئن شوید افراد در یک حساب خالی اینستاگرام قرار نمی گیرند. بنابراین ، چه چیزی باید ارسال کنید؟ این بستگی زیادی به شغل شما ، نحوه برقراری ارتباط با مخاطبان و مدت زمانی که می خواهید در اینستاگرام بگذرانید بستگی دارد. فقط به یاد داشته باشید که خلاق باشید و فقط یک تصویر سریع از محصول خود ارسال نکنید. کمی وقت بگذارید و به داستانی که می خواهید بگویید فکر کنید. آیا می توانید از افرادی که محصول شما را استفاده می کنند یا می پوشند عکس بگیرید؟ آیا می توانید از پست های خود برای معرفی افرادی که در تجارت شما کار می کنند استفاده کنید؟ آیا به رویدادهایی می روید که ارسال آنها سرگرم کننده است؟ محتوای خود را در جایی که می توانید بی نظیر و شخصی کنید ، به آنها اجازه دهید تا شما و ماموریت شما را بهتر بشناسند.

مقاوم باش ( Be consistent )

در میزان ارسال پست به حساب اینستاگرام خود ثابت قدم باشید. اگر بخواهید در مورد موضوعی فعلی که بخشی از برنامه ریزی اولیه نبوده است ، پست بگذارید مشکلی نیست ، اما فقط مطمئن شوید که از ارسال زیاد پست احتیاط کنید و به عنوان آزار دهنده برخورد کنید. از طرف دیگر ، حتماً به طور منظم پست می کنید تا به دیگران اطلاع دهید که چه کاری انجام می دهید و به آنها کمک کنید شما را فراموش نکنند. 

از هشتگ #Hashtags استفاده کنید

 هشتگ ها بسیار ارزشمند هستند. هرچه بیشتر استفاده کنید ، دسترسی بیشتری به پست خود خواهید داشت. اکنون نمی خواهیم شما را تشویق کنیم که به هر تصویر 30 هشتگ اضافه کنید اما افزودن موارد مناسب می تواند کمک زیادی به شما کند. بنابراین به این فکر کنید که از هشتگ هایی که می توانید برای دسترسی به افراد مناسب استفاده کنید یا به هشتگ هایی که مشاغل مشابه استفاده می کنند نگاهی بیندازید. همچنین ، اگر سبک ارتباطی شما این اجازه را می دهد ، از شکلک ها در زیرنویس خود استفاده کنید زیرا عنصر سرگرم کننده و غیر رسمی به پست شما می بخشد.

اونجا میبینمت! See you there!

برای نتیجه گیری ، اینستاگرام یک روش عالی برای به اشتراک گذاشتن محتوای بصری با مخاطبان خود است. اما وقت بگذارید و تصمیم بگیرید که آیا برای کسب و کار شما مناسب است یا خیر. وقتی محصولات شما به خوبی عکاسی شوند ، وقتی عکاسی را به عنوان جزئی جدایی ناپذیر از کسب و کار خود دارید ، زمانی که بخشی از یک انجمن هستید یا روشی غیررسمی برای برقراری ارتباط دارید ، یک بستر عالی است. وقتی تصمیم به ایجاد یک حساب کاربری برای اینستاگرام خود گرفتید ، انتظار شگفتی در یک روز را نداشته باشید. با ارسال مداوم پست و خلاقیت در آنچه که ارسال می کنید ، به آرامی پایه پیروان خود را ایجاد کنید. موفق باشید

logo-samandehi