12 روش برای افزایش فالوور Followers در اینستاگرام ( Instagram )

 

افزایش فالوور Followers در اینستاگرام ، افزایش محبوبیت Instagram باعث آن شده ، که اکثر کسب و کار ها به دنبال معرفی تجارت ، محصولات یا استارت آپ و یا معرفی برند خود باشند. ما تلاش میکنیم که در مقاله 12 روش برای افزایش فالوور Followers، جهت رشد شما در اینستاگرام کمک زیادی به شما بکنیم.

 

خیلی از افراد ، ساعت‌ها وقت صرف برنامه‌ریزی و ایجاد محتوا برای اینستاگرام میکنند ، هنگامیکه پست جدید خودتون را منتشر میکنید ، برای لحظاتی مطمئن هستید ، پست شما از نظر محتوایی بسیار عالی هستش . ولی شما نتیجه ای که میخواستید نگرفتید.

 

برای رشد در اینستاگرام (Instagram) هیچ راهنمایی به صورت گام به گام وجود ندارد ، اما بهترین مسیر ها و شیوه هایی وجود دارد که دیگران از آن طریق به رشد و موفقیت به آن رسیدن!

 

12 روش برای افزایش فالوور Followers در اینستاگرام

 

1- بهینه سازی بیوگرافی 

در بیوگرافی اینستاگرام شما میتوانید 150 حرف بکار ببرید ، پس نهایت استفاده را از آن کنید. بیوگرافی Instagram به پیروان بالقوه شما میفهماند که ، چه کسی هستید ، چه کاری انجام میدهید و بعد از افزایش فالور دنبال انجام چه کاری هستید.

 

بیوگرافی شما در اینستاگرام باید شامل موارد زیر باشد :

 

توضیح روشنی از آنچه انجام می‌دهید

ویژگی‌های شخصیتی خود

درخواست  شما برای : خرید، مطالعه بیشتر، تماس با ما، و غیره

پیوند ، لینک سایت شما و یا لینک هایی دیگر مربوط به شما

 

لینک استفاده شده در بیوگرافی ، تنها پیوند قابل کلیک در اینستاگرام میباشد ، پس تمام سعیتان را انجام دهید که از آن به درستی استفاده نمائید. خیلی از کسب و کارها لینک وب سایت خود را برای پیوند اینستاگرام قرار داده اند.

 

ولی بعضی از افراد دائمآ در حال تغییر آن هستند ، تا پست های آخرشان را درآن منعکس کنند. اما اگر می‌خواهید این کار را برای خودتان آسان‌تر کنید، از ابزارهای بیو  مانند Shop Grid استفاده کنید که به شما اجازه می‌دهد یک لینک را به یک کاتالوگ لینک تبدیل کنید ، استفاده کنید.

 

 

افزایش فالوور Followers

 

در اینستاگرام دقت کنید که ، از هشتگ برند خود استفاده کنید . اضافه کردن # برند در بیوگرافی اینستاگرام به کاربران میفهماند که برای جلب نظر ما کدام هشتگ را وارد کند.

 

دقت کنید که در اینستاگرام ، اطلاعات تماش خود را وارد کنید. اطلاعات تماس شما به صورت عمومی در پروفایل شما نمایش داده میشود. نگران نباشید این اطلاعات را هر زمان میتوانید حذف و یا تغییر دهید.

 

2- بهترین زمان خودتان برای ارسال پست 

دقت کنید ، که ما نگفتیم بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام را پیدا کنید ، زمان مشخصی برای ارسال پست در اینستاگرام وجود ندارد تا شما به بالاترین افراد برسید. اما زمانی وجود دارد تا شما به فالوور های خود دسترسی بیشتری داشته باشید.

 

اول، از الگوهای اینستاگرام ( Instagram Insights ) برای مشخص کردن زمانی که مخاطب شما به صورت آنلاین است، استفاده کنید. بر روی Insights در نمایه خودتان ، ضربه بزنید و روی مشاهده همه ضربه بزنید. در آن قسمت به انتهای آن بروید ، تا بفهمید بیشترین زمان فعال بودن مخاطبان خود را بفهمید.

 

افزایش فالوور Followers

 

برای افزایش فالوور در اینستاگرام باید توجه داشته باشید که چه وقت مخاطبان شما بیشترین بازدید را دارند. برای مثال ، وقتی یه کلیپ آموزش آشپزی قرار میدهید ، شاید در ساعات غیر کاری بیشتر مخاطب داشته باشه. شاید افراد در حال آشپزی باشند.

 

 

افزایش فالوور Followers

 

 

3- ارسال پست پیوسته

تحقیقات مکرر کسب و کار ها در Instagram ، نشان میدهد که مشاغل به طور میانگین هفته ای 4 پست ارسال میکنند. اما برزگان اینستاگرام براین باورند که حداقل روزانه یک پست ارسال کنیم ، که این کار برای افزایش فالوور Followers در اینستاگرام نقش بسیار مهمی دارد.

 

برندهای معروف اینستاگرام همیشه سعی برآن دارند تا نتیجه های بهتری نسبت به سایرین بگیرند. طبق مطالعات پروفایل هایی که روزانه پست ارسال میکنند برای جذب Followers سریع تر عمل میکنند تا افراد دیگر.

 

اگر پست های شما در اینستا به طور منظم ارسال شود و به اشتراک گذاشته شود ، با دیگران ارتباط خوبی پیدا میکند. الگوریتم اینستاگرام به احتمال زیاد ، پست های ارسالی شما را در بالای صفحات فالوور ها نشان میدهد.

 

در اینستاگرام کیفیت همیشه مهمتر از کمیت میباشد. ارسال پست در اینستا همیشه سبب تعامل با دیگران نیست. باید به علاقه دنبال شوندگان خود دقت کنید و در راستای آن پست ارسال کنید.

 

4- آشنایی با نحوه کار اینستاگرام

خیلی از کاربران در اینستاگرام از تغییر ارسال پست به جدول زمانی رتبه بندی ترس داشته اند. ولی پس از این تغییر به طور میانگین پست های ارسالی بیشتر از 50% دیده شده اند. پس باید یاد بگیریم چگونه الکوریتم اینستاگرام را شکست دهیم.

 

در جدول زمانی افراد 6 عامل وجود دارد که عبارتند از :

منافع و علاقه : اینستاگرام فکر میکند که چقدر فرد بر اساس فعالیت قبلی به پست علاقه دارد.

سر وقت بودن یا به موقع بودن : پست جقدر جدید است.

ارتباط : با چه کسانی کاربر با ارتباط مکرر دارد.

فرکانس یا دفعات : از اینستاگرام فرد چقدر استفاده میکند.

پیگیری کردن یا دنبال کردن : چه حساب هایی را فرد دنبال میکند.

کاربرد یا استفاده : فرد چقدر وقت خود را در اینستاگرام صرف میکند.

 

اینستاگرام ( Instagram ) همیشه سعی بر آن دارد ، بهترین مطالب را برای هر کاربر خاص نمایش دهد. البته این 6 عامل بالا شاید باعث نگرانی افراد بشوند. ولی دقت کنید که تولید کیفیت با محتوا همیشه شما را به جلو هدایت میکند.

 

5- آزمایش با انواع محتوا

اینستاگرام مطمئنآ خیلی بیشتر از یک عکس میباشد. اینستا  در طی سال ها ، روش های زیادی را برای اشتراک گذاری محتوا در شبکه اجتماعی خودش قرار داده. اینستاگرام سعی کرده با ادغام کردن ابزار های ارسال محتوا ها ، شیوه جدیدی برای جذب فالوور ها به سمت خودش طراحی کند.

 

از آنجا که اینستاگرام Reels را در سال ۲۰۲۰ راه‌اندازی کردند، این برنامه دکمه Reels را به موقعیت مرکز در نوار منو تغییر داده و باعث شد که Reels بزرگ‌تر از پست‌های عکس در صفحه جستجو ظاهر شوند.

 

فیلم‌های اینستاگرام (IGTV)نیز بزرگ‌تر از عکس‌های صفحه جستجو ظاهر می‌شوند. و از آنجا که ویدئوی IGTV می‌تواند تا ۶۰ دقیقه طول بکشد، این نوع محتوا برای ویدئوی بلند مدت ایده‌آل است.

 

 

 

استوری ها در اینستاگرام پس از گذشت 24 ساعت ، از بین میروند ، اما دارای مزایای زیادی هم هستند. 57% از برند ها اعتقاد دارند که داستان ها دارای تاثیرات بیشتری هستند. توجه داشته باشید که اگر بالای 10 هزار فالوور دارید میتوانید به استوری هاتان لینک بدهید.

 

استوری ها ، چوت ترکیبی از فیلم و عکس و نوشته هستند ، با بازدیدکنندگان دارای تعامل بیشتری هستند. پس بسیار موثر تر میباشند.

 

6- برند خود را بیابید

کاربران اینستاگرام ، جساب شما را دنبال نمیکنند که صفحات فروش شما را تماشا کنند. بلکه آن‌ها با برند شما آشنا هستند و از آن پیروی می‌کنند زیرا از شخصیت شما و محتوایی که ایجاد می‌کنید لذت می‌برند.

 

شاید برند شما با تجارت شما متناسب نباشد. از خود بپرسید که برند شما دارای چه لحنی باید باشد؟ آموزشی ، تفریح ، خنده دار ، مالی ، کسب و کار .شخصیت شما همچنین باید چیزی را منعکس کند که در مورد آن احساساتی هستید

 

7- متن های عالی بنویسید

در اینستاگرام عکس‌های زیبای توجه مردم را به خود جلب می‌کنند ، متن های عالی سبب حفظ اینستاگرام شما میشود. Captions به شما شانس ارائه بافت و یا جزئیات بیشتر در مورد عکس یا ویدئویی که به اشتراک می‌گذارید را به شما می‌دهد. استفاده از کلمات کلیدی به پیدا شدن صفحه شما کمک میکند.

 

پست ها می‌تواند تا ۲،۲۰۰ نویسه افزایش پیدا کند. توجه داشته باشید که نیازی به پر کردن تمامی کلمات ندارید . بعضی از عکس ها با یک متن کوتاه و چند شکلک جلوه بهتری پیدا میکند.

 

8- استفاده از هشتگ (#) در اینستاگرام

در تحقیقات متخصصین سئو سایت  در مورد هشتگ ها به این نتیجه رسدن که در هیچ کدوم از شبکه های اجتماعی همچون Instagram کاربردی نیستند. هشتگ اینستاگرام ، باعث خستگی کاربران نمیشود ، بلکه باعث جذب شدن فالوور ها( Followers ) در اینستاگرام  میشوند.

 

سعی کنید # مناسب سلیقه فالوور های خود بکار ببرید و آن ها را بشناسید. استفاده از ابزارهای اینستاگرام مانند Purposes Display ، AutoHash هشتگ های مناسب را پیدا کنید. فقط کافیه چند کلمه تایپ کنید و این ابزار ها هشتگ مربوطه را ایجاد کنند.

 

 

 

در اینستاگرام حداکثر استفاده از هشتگ 30 میباشد. ولی دقت کنید که استفاده از هشتگ های تکراری برای تمامی پست ها خوب نیست. بنابراین سعی کنید برای هر پست ، هشتگ های مربوط به آن را استفاده کنید تا بتوانید ، پست هایتان را بیشتر به کاربران اینستا معرفی و جذب و افزایش فالوور Followers را انجام دهید.

 

9- تعامل با مخاطبین در اینستاگرام

مشارکت در اینستاگرام برای رشد در اینستاگرام حیاتی است. برای افزایش فالوور Followers در اینستا باید با مخاطبین خود وارد تعامل و گفتگو شوید. پس اگر فرصتی پیش آمد حنمآ از آن استفاده کنید.

 

 

 

منتظر نشوید دیگران مکالمه با شما را شروع کنند ، نهایت استفاده از استوری در اینستاگرام را بکنید ، درآن حا طرح سوال و ایجاد نظر سنجی کنید. در کپشن های خود مطالب را به صورت سوالی بپرسید. و از برچسب هاب خوب استفاده کنید.

10 – همکاری با دیگران

از دیگر راه های بدست آوردن فالوور در Instagram ، همکاری با دیگران از طریق مشارکت های تاثیر گزار میباشد. بازار یابی یکی دیگر از راه های افزایش دیده شدن میباشد. اگر بودجه ای در نظر گرفتید ، میتوانید از تولید کنندگان محتوا برای تبلیغ برند تان استفاده کنید.

 

همکاری با دیگران ، موجب نشان دادن توانایی افراد میشود. برند های همکار مطمئآ از برند شما زیاد صحبت میکنند. سعی کنید به تعامل با آن ها بپردازید.

 

11- لینک به اینستاگرام شما

سعی کنید ، یافتن اینستاگرام شما برای افراد آسان باشد. افراد مجبور نباشند صفحات سایت شما را برای پیدا کردن اینستاگرام شما بگردند.

برای مثال :

پاورقی های ایمیل

پاورقی های وب سایت

سایر شبکه های اجتماعی

معرفی حساب های Instagram اعضاء تیم در استوری

 

12- آنالیز کردن نتیجه

برای فهمیدن این که چطور طرفداران بیشتری درInstagram پیدا کنید اینست که به آنچه که طرفداران فعلی تان به آن پاسخ می‌دهند نگاه کنید. از Instagram Insights استفاده کنید و آن را تحلیل کنید.

 

متخصصین Instagram میگویند که ، به لایک و نظر خیلی حساس نشوید. در نتیجه به معیار های تجزیه و تحلیل توجه کنید. بطور مثال ، از هشتگ های جدید استفاده کنید و نتیجه را در نظر بگیرید.

 

سعی کنید ، زمان های مختلف ارسال را در نظر بگیرید. و ببینید چه زمانی بیشتر دیده شده اید.

 

 

نتیجه گیری

 

در مقاله آموزشی 12 روش برای افزایش فالوور Followers در Instagram ما به شما پیشنهاد میکنیم که :

بطور پیوسته پست ارسال کنید البته با کیفیت و به عنوان مهمترین استراتژی برای افزایش دیده شدن و افزایش فالوور. در سطح بالا ماندن در اینستاگرام بسیار پیچیده است ، پس برای آن بسیار زمان میخواهید و تلاش فراوان.

 

 

 

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
logo-samandehi